Автор Тема: 4х поршневые брембо  (Прочитано 1549 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline Sergiush

  • Засновник клубу
  • Oрганізатор
  • Повідомлень: 19151
  • Стать: Чоловіча
    • Звідки: м. Рівне, Штат Північний
    • Ім'я: Сєрьога
    • Моє авто: Mitsubishi Pajero Wagon ІІІ
    Re: 4х поршневые брембо
    « Відповідь #30 : 27 Вересень 2012, 08:52 »
    Ти завязуй недоїжати на Новус :biggrin:
    Да-а-а-, вчора це виглядало дуже по дорослому..... :rolf: :face:

    Online karandashTopic starter

    • Повідомлень: 2830
    • Стать: Чоловіча
      • Звідки: Ровно
      • Ім'я: Ваня
      • Моє авто: 12ка
      Re: 4х поршневые брембо
      « Відповідь #31 : 27 Вересень 2012, 09:06 »
      супорт с е38 не алюминий, а чугун!

      Вот как раз люминий,не чугун!

      Offline M1shka

      • Мемедь
      • Oрганізатор
      • Повідомлень: 6712
      • Стать: Чоловіча
        • Моє авто: Омежко))
        Re: 4х поршневые брембо
        « Відповідь #32 : 27 Вересень 2012, 09:51 »
        Ph.D.Ganiball,  На E38 є три вида тормозів, і саме 4-поршневі брембо чомусь ставили на найменші мотори 728-735, на 740 йшли АТЕ однопоршневі чугунні з плаваючою скобою, а на 750 двупоршневі чугунні АТЕ також з плаваючою скобою.
        Саме ці брембо зі сплаву і вони легші від чугунних приблизно в два рази, і саме ці 4-поршневі ставили на деякі Феррарі в стоці
        « Останнє редагування: 27 Вересень 2012, 10:01 від M1shka »

        Online karandashTopic starter

        • Повідомлень: 2830
        • Стать: Чоловіча
          • Звідки: Ровно
          • Ім'я: Ваня
          • Моє авто: 12ка
          Re: 4х поршневые брембо
          « Відповідь #33 : 27 Вересень 2012, 10:00 »
          Теперя и на ТАЗ  :laugh: чем таз хуже феррари  :biggrin:

          Offline Ph.D.Ganiball

          • 17tons Creative Group
          • Повідомлень: 360
          • Стать: Чоловіча
            • Звідки: Город Греха
            • Ім'я: Ігор
            • Моє авто: Opel Calibra RWD
            Re: 4х поршневые брембо
            « Відповідь #34 : 27 Вересень 2012, 10:08 »
            Ph.D.Ganiball,  На E38 є три вида тормозів, і саме 4-поршневі брембо чомусь ставили на найменші мотори 728-735, на 740 йшли АТЕ однопоршневі чугунні з плаваючою скобою, а на 750 двупоршневі чугунні АТЕ також з плаваючою скобою.
            Саме ці брембо зі сплаву і вони легші від чугунних приблизно в два рази, і саме ці 4-поршневі ставили на деякі Феррарі в стоці

            хз хз скільки не бачив 38х 4хпоршньовок всі були такі важилезні, шо ну їх в дупу.

            Online karandashTopic starter

            • Повідомлень: 2830
            • Стать: Чоловіча
              • Звідки: Ровно
              • Ім'я: Ваня
              • Моє авто: 12ка
              Re: 4х поршневые брембо
              « Відповідь #35 : 27 Вересень 2012, 10:10 »

              Вес ВАЗ 14" 2,8 кг, Алюминиевый четырёхпоршневый суппорт 3.7 кг. Вес на 900грамм изменится! Это по суппорту!  Да диск будет лишь тяжелее,но там тоже не критично макс.на 1.5-2 кг!

              Online karandashTopic starter

              • Повідомлень: 2830
              • Стать: Чоловіча
                • Звідки: Ровно
                • Ім'я: Ваня
                • Моє авто: 12ка
                Re: 4х поршневые брембо
                « Відповідь #36 : 27 Вересень 2012, 10:12 »

                Online karandashTopic starter

                • Повідомлень: 2830
                • Стать: Чоловіча
                  • Звідки: Ровно
                  • Ім'я: Ваня
                  • Моє авто: 12ка
                  Re: 4х поршневые брембо
                  « Відповідь #37 : 27 Вересень 2012, 10:16 »
                  Я все же решил ставить меньше диск 284мм.Нужно будет торцевать супорт.Это уже к Енженеру))) +переходники

                  Offline M1shka

                  • Мемедь
                  • Oрганізатор
                  • Повідомлень: 6712
                  • Стать: Чоловіча
                    • Моє авто: Омежко))
                    Re: 4х поршневые брембо
                    « Відповідь #38 : 27 Вересень 2012, 10:29 »
                    karandash, Да до Інженера + переходнікі

                    Lopyshok

                    • Гість
                    Re: 4х поршневые брембо
                    « Відповідь #39 : 27 Вересень 2012, 10:30 »
                    Почекай, так це ж ж 2-х поршневі? Нє?

                    Offline M1shka

                    • Мемедь
                    • Oрганізатор
                    • Повідомлень: 6712
                    • Стать: Чоловіча
                      • Моє авто: Омежко))
                      Re: 4х поршневые брембо
                      « Відповідь #40 : 27 Вересень 2012, 10:33 »
                      Lopyshok, 4-х поршневі, без варіантів. Трубку яка зєднує дві половинки супорта бачиш?

                      Lopyshok

                      • Гість
                      Re: 4х поршневые брембо
                      « Відповідь #41 : 27 Вересень 2012, 10:37 »
                      M1shka, Вже бачу,  :blush:

                      Offline Uksss

                      • H-F Team, Фідель Caster
                      • Moderator
                      • Повідомлень: 4149
                      • Стать: Чоловіча
                        • Звідки: Ровно(Юбилейный)
                        • Ім'я: Ярослав
                        • Моє авто: Kangoo 1.5DCI
                        Re: 4х поршневые брембо
                        « Відповідь #42 : 27 Вересень 2012, 12:32 »
                        Вже бачу,
                        Витя,это как суслик-ты его не видишь,а он есть(с)  :biggrin:

                        Lopyshok

                        • Гість
                        Re: 4х поршневые брембо
                        « Відповідь #43 : 27 Вересень 2012, 12:32 »
                        Uksss:laugh: :good:

                        Online Engineer

                        • Solid Group
                        • Повідомлень: 1942
                        • Стать: Чоловіча
                          • Звідки: Рівне
                          • Ім'я: Серж
                          • Моє авто: Skoda WTS, LADA 112 (була).
                          Re: 4х поршневые брембо
                          « Відповідь #44 : 27 Вересень 2012, 19:54 »
                          Я все же решил ставить меньше диск 284мм.Нужно будет торцевать супорт.Это уже к Енженеру))) +переходники

                          Блеать, як же я їх зроблю?  :face: :face: :face:, а ще і перехідники  :wasko:.
                           Все,  пішов вішатись , більше ви про мене не почуєте...........................

                           :biggrin: :biggrin: :biggrin:

                           


                          Наші партнери