0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.
karandash, Вибач, можливо не по тематиці, але для чого тобі такі гальма?
А вообще под турбо проект!
Ви дотепні звісно, але щоб зупинятись на 8-ми чи 16-ти клапанному двигуні 1.6 не тюненому з гумою Р13 чи р14 ну чи Р5 з головою вистачило би і 2-х поршневих. ІМХО.
У меня R16
с 280 стормажывался )))
6 передачу и пошёл
Чем менше диск и вес тем меньше подресоренаная маса
M1shka,
Ти завязуй недоїжати на Новус
супорт с е38 не алюминий, а чугун!
Ph.D.Ganiball, На E38 є три вида тормозів, і саме 4-поршневі брембо чомусь ставили на найменші мотори 728-735, на 740 йшли АТЕ однопоршневі чугунні з плаваючою скобою, а на 750 двупоршневі чугунні АТЕ також з плаваючою скобою. Саме ці брембо зі сплаву і вони легші від чугунних приблизно в два рази, і саме ці 4-поршневі ставили на деякі Феррарі в стоці
Вже бачу,
Я все же решил ставить меньше диск 284мм.Нужно будет торцевать супорт.Это уже к Енженеру))) +переходники
Серёга спроси у хозяина дисков,где он их покупал и по чём