Автор Тема: Бензин з біоетанолом (спиртом) - хтось їздив?  (Прочитано 195 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline АлексейTopic starter

  • Повідомлень: 57
  • Стать: Чоловіча
    • Звідки: -
    • Ім'я: Алексей
    • Моє авто: Nissan Qashqai
    Хтось  зі свого досвіду заправки цього пального може поділитись, як веде себе машина після тривалого використання цього пального?

    Десь місяць батько їздить на цьому пальному - тяга така сама як і на звичайному пальному, поки що побічних ефектів не виявлено. Витрата - можливо трохи вища.
    На чеку: АЛЬТА-95Е50ПР+ . На заправці його продають як А-95Е Премиум+

    Резон купувати: ціна 14,39 грн за літр, в порівнянні 17.99 грн на ОККО/ВОГ, 16,60 грн - Авіас.

    Читаю теми про це пальне, пишуть різне: що можуть виникнути проблеми через 1-2 роки.
    Бензин А95-Е (биоэтанол)

    "Все «страшилки» и «радости» по поводу биоэтанола, перечисленные выше, - относятся к использованию в двигателе высококонцентрированных смесей.
    А 5% этанола в топливе на работе двигателя или целостности топливной системы - не отразятся.
    Более того, и 7%, и даже 10% этанола в бензине на характеристиках автомобиля почти не скажутся. Будет заметен лишь эффект, аналогичный использованию топлива с моющими присадками - будут чище свечи и двигатель.

    Сергей (Гость)   4 мая 2012 в 14:19 
    Три месяца, как начал использовать А-95Е Премиум+ на карбюраторном МЕМЗ-245. Сначала топливо понравилось. Плюсы - цена, хорошая тяга двигателя, отсутствие детонационных стуков на горячем двигателе. Минусы - немного больший расход топлива. Но оказалось, что не всё так однозначно хорошо. Вот уже три недели, как автомобиль едет только после продувки воздушных жиклёров карбюратора! Беглая ревизия топливной системы никаких загрязнений не выявила. Горячий двигатель в жаркую погоду вообще отказывается запускаться после непродолжительной остановки. Такое ощущение, что в главной дозирующей системе и других системах карбюратора образуется устойчивая паровая пробка, которую приходится удалять принудительной продувкой. Работа карбюратора стала абсолютно неадекватной и не предсказуемой. Пытаюсь разобраться с данной проблемой."
    « Останнє редагування: 07 Лютий 2015, 18:02 від Алексей »

    Offline AJ

    • H-F Team
    • Повідомлень: 868
    • Стать: Чоловіча
      • Звідки: Rovno
      • Ім'я: Андрей
      • Моє авто: VAZ 4X4L /Мерин W124
      Re: Бензин з біоетанолом (спиртом) - хтось їздив?
      « Відповідь #1 : 07 Лютий 2015, 21:29 »
      як мінімум потрібно передзвонювати, коли не можеш розмовляти або не береш трубку  :dirol:  Чи є причина не брати ?  :face:
      Набери-поговорим.

      А по темі - на Ниві їздив рік на "спіртовому" (клапана дійсно перестають цокотіти), на мерсі використовував з місяць для запуску і прогріву Проблем не замітив.

      Offline Midaff

      • Засновник клубу
      • Oрганізатор
      • Повідомлень: 21523
      • Стать: Чоловіча
        • Звідки: Рівне
        • Ім'я: Вадим
        • Моє авто: Ford Fusion
        Re: Бензин з біоетанолом (спиртом) - хтось їздив?
        « Відповідь #2 : 07 Лютий 2015, 23:12 »
        Тут цілих 4 сторінки дискусій було вже на цю тему: Бензин е95s

        Offline АлексейTopic starter

        • Повідомлень: 57
        • Стать: Чоловіча
          • Звідки: -
          • Ім'я: Алексей
          • Моє авто: Nissan Qashqai
          Re: Бензин з біоетанолом (спиртом) - хтось їздив?
          « Відповідь #3 : 07 Лютий 2015, 23:14 »
          Тут цілих 4 сторінки дискусій було вже на цю тему: Бензин е95s

          Дякую.

           


          Наші партнери