Автор Тема: Кронштейн генератора ВАЗ 2112 (з ГУР), виготовляємо самостійно.  (Прочитано 1926 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline EngineerTopic starter

  • Solid Group
  • Повідомлень: 1940
  • Стать: Чоловіча
    • Звідки: Рівне
    • Ім'я: Серж
    • Моє авто: Skoda WTS, LADA 112 (була).
    Після того, як на моїй 2112 зломався кронштейн генератора, прийшла мисля зробити його залізним. Так як зробити його не дуже швидко, був куплений Приоровський, бо треба було їздтити. Старий було зварено аргоном, щоб можно було зробити креслення, робив я його три дні. І ось прийшов час щось починати робити. Заготовка була вирізана ще зимою, потім зломався станок, який ремонтували майже 2 місяця.  Сьогодні нарешті справа зрушилася. Просто самому цікаво чи можливо взагалі таке зробити.
    Ось у нас такі болячкі на 2112 з ГУРом.






    Далі біла вирізана заготовка потрібних розмірів і понеслась.























    Далі буде

    « Останнє редагування: 15 Жовтень 2011, 16:21 від Engineer »

    Offline Sergiush

    • Засновник клубу
    • Oрганізатор
    • Повідомлень: 19151
    • Стать: Чоловіча
      • Звідки: м. Рівне, Штат Північний
      • Ім'я: Сєрьога
      • Моє авто: Mitsubishi Pajero Wagon ІІІ
       :shok: :wasko: :good:

      Offline SHELBY

      • H-F Team
      • Повідомлень: 1209
      • Стать: Чоловіча
        • Звідки: РІВНЕ
        • Ім'я: МИКОЛА
        • Моє авто: LANOS
        Суперово. Треба мати велику мужність щоб замутити таку штукенцію  :good:

        Offline Tortik-Veteran

        • Solid Group
        • Повідомлень: 8921
        • Стать: Чоловіча
          • Звідки: Центр
          • Ім'я: Макс
          • Моє авто: Mitsubishi Lancer X
          Крутецько! Молодець!

          Offline EngineerTopic starter

          • Solid Group
          • Повідомлень: 1940
          • Стать: Чоловіча
            • Звідки: Рівне
            • Ім'я: Серж
            • Моє авто: Skoda WTS, LADA 112 (була).
            Як сказали мені на роботі що я ізвращєнєц. :biggrin:

            Offline BELIK

            • Solid Group
            • Повідомлень: 7911
            • Стать: Чоловіча
              • Звідки: Рівне
              • Ім'я: Юрій
              • Моє авто: ВАЗ
              Ти не збоченець - ти спец!!!

              Offline St.Anger

              • Повідомлень: 694
              • Стать: Чоловіча
                • Звідки: г.Ровно
                • Ім'я: Сергей
                • Моє авто: ZAZ 965 CABRIO
                Даааа очень круто :good:

                Offline MaTVeY

                • Повідомлень: 3291
                • Стать: Чоловіча
                  • Звідки: Рівне
                  • Ім'я: Олександр
                  • Моє авто: Гольф 4
                   :good: не перестаю повторювать С ерий ЗОЛОТІ РУКІ!!! :drink:

                  Offline EngineerTopic starter

                  • Solid Group
                  • Повідомлень: 1940
                  • Стать: Чоловіча
                    • Звідки: Рівне
                    • Ім'я: Серж
                    • Моє авто: Skoda WTS, LADA 112 (була).
                    не перестаю повторювать С ерий ЗОЛОТІ РУКІ!!!
                    Та руки прості, це просто станок такий. Кусочок цього станка  бачив і Сергіуш, коли допомогав привести запчастинку до нього вагою десь 1.5 тони а може і більше. Ще раз і ще раз велике дякую йому за це.

                    limon

                    • Гість
                    Engineer, великий респект за таку пророблену роботу!  :good:


                    П.с. щось не можу зрозуміти, це емульсія на інструмент подається на цьому фото?
                    « Останнє редагування: 12 Червень 2011, 00:41 від limon »

                    Offline EngineerTopic starter

                    • Solid Group
                    • Повідомлень: 1940
                    • Стать: Чоловіча
                      • Звідки: Рівне
                      • Ім'я: Серж
                      • Моє авто: Skoda WTS, LADA 112 (була).
                      Engineer, великий респект за таку пророблену роботу!
                      Дякую,  Діма, але робота зроблена ще не докінця, ще там роботи і роботи. Буду викладати нові  фотки подальшої роботи.

                      limon

                      • Гість
                      Engineer, подивись будь-ласка спойлер в повідомлені попередньому, щось не можу зрозуміти що це...

                      Offline EngineerTopic starter

                      • Solid Group
                      • Повідомлень: 1940
                      • Стать: Чоловіча
                        • Звідки: Рівне
                        • Ім'я: Серж
                        • Моє авто: Skoda WTS, LADA 112 (була).
                        Engineer, подивись будь-ласка спойлер в повідомлені попередньому, щось не можу зрозуміти що це...
                        Так, вірно, це емульсія, а по научному називається мастильно-охолоджуюча рідина (по російськи СОЖ, смазочно-охлаждающая  жидкость). Вона подається на інструмент у зону різання. Без емульсії фреза зразу нагрілась би, почервоніла і поломалась.

                        Применение смазочно-охлаждающих жидкостей при фрезеровании

                         
                            
                        Смазочно-охлаждающие жидкости (СОЖ) применяют главным образом для отвода тепла от режущего инструмента. Они снижают температуру в зоне обработки и тем самым повышают стойкость режущего инструмента, улучшают качество обрабатываемой поверхности и предохраняют от коррозии режущий инструмент и обрабатываемую заготовку. К смазочно-охлаждающим жидкостям предъявляются следующие требования: высокая охлаждающая и смазывающая способность, антикоррозионность, безвредность для работающего.

                        Подвод СОЖ в зону резания осуществляется поливом в зону резания, поливом под давлением со стороны задней поверхности инструмента, распылением и другими способами.

                        Рациональное применение СОЖ позволяет в ряде случаев повысить стойкость режущего инструмента от 1,5 до 4 раз. Смазочно-охлаждающие жидкости и способы их применения, эффективные для одной группы обрабатываемых материалов и видов обработки, могут быть малоэффективными для других обрабатываемых материалов и видов обработки и даже оказывать вредное влияние. Каждой комбинации: обрабатываемый материал — вид обработки — инструментальный материал — режим резания должна соответствовать определенная, наиболее эффективная для данных условий смазочно-охлаждающая жидкость.

                         


                        Фрезами, оснащенными пластинками твердого сплава, обычно обрабатывают без СОЖ или с обильным охлаждением эмульсией.

                        В ряде случаев получены положительные результаты, например, на Горьковском автозаводе при охлаждении распыленной жидкостью или сжатым воздухом.

                        Фрезерование серого чугуна на универсальных фрезерных станках обычно производится без охлаждения, а ковкого — с охлаждением эмульсией. Однако иногда рекомендуется применять СОЖ при обработке серого чугуна. Так, например, при обработке длинных чугунных деталей типа станин и кареток металлорежущих станков, которые при фрезеровании без охлаждения могут нагреваться до 60—70°, рекомендуется применять охлаждение во избежание деформации.

                        Разработанные в последнее время новые СОЖ имеют, как правило, высокие антикоррозионные свойства. Так, например, при фрезеровании чугуна можно применять Укринол-1.

                        Алюминиевые сплавы твердосплавными фрезами целесообразно фрезеровать с охлаждением эмульсией, Укринолом-1, распыленным маслом или распыленной эмульсией.

                        limon

                        • Гість
                        Engineer, ага, зрозуміло :)

                        Offline Sergiush

                        • Засновник клубу
                        • Oрганізатор
                        • Повідомлень: 19151
                        • Стать: Чоловіча
                          • Звідки: м. Рівне, Штат Північний
                          • Ім'я: Сєрьога
                          • Моє авто: Mitsubishi Pajero Wagon ІІІ
                          Кусочок цього станка  бачив і Сергіуш, коли допомогав привести запчастинку до нього вагою десь 1.5 тони а може і більше. Ще раз і ще раз велике дякую йому за це.
                          Да, бачив, і відчув його вагу.... :) Завжди радий допомогти....!!! :friends:

                           


                          Наші партнери