Автор Тема: Вибір для роботи 4х4  (Прочитано 1975 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline suspect

  • Solid Group
  • Повідомлень: 9413
  • Стать: Чоловіча
    • Звідки: Рівне
    • Ім'я: Андрій
    • Моє авто: Mitsubishi Lancer X
    Re: Вибір для роботи 4х4
    « Відповідь #15 : 06 Квітень 2013, 21:30 »
    Supron, ні, там роздатка, можна переключатись

    Online Supron

    • Засновник клубу
    • Oрганізатор
    • Повідомлень: 5521
    • Стать: Чоловіча
      • Звідки: Рівне
      • Ім'я: Андрій
      • Моє авто: LC 120, Patrol Y60, BMW F800GS
      Re: Вибір для роботи 4х4
      « Відповідь #16 : 06 Квітень 2013, 21:31 »
      ARO, Бюджет? Почитай offroadmaster.com

      Online Supron

      • Засновник клубу
      • Oрганізатор
      • Повідомлень: 5521
      • Стать: Чоловіча
        • Звідки: Рівне
        • Ім'я: Андрій
        • Моє авто: LC 120, Patrol Y60, BMW F800GS
        Re: Вибір для роботи 4х4
        « Відповідь #17 : 06 Квітень 2013, 21:31 »
        Supron, ні, там роздатка, можна переключатись
        яка нива?

        Offline AROTopic starter

        • Повідомлень: 727
        • Стать: Чоловіча
          • Звідки: Rivne
          • Ім'я: Max
          • Моє авто: ARO
          Re: Вибір для роботи 4х4
          « Відповідь #18 : 06 Квітень 2013, 21:32 »
          включаєш длокіровку міжосьового диференціалу...і вуаля одне переднє колесо крутиться))) як ниви їздять з задком так само і з самим передком

          Offline Douglas

          • Moderator
          • Повідомлень: 768
          • Стать: Чоловіча
            • Звідки: Рівне
            • Ім'я: Вадим
            • Моє авто: патрол
            Re: Вибір для роботи 4х4
            « Відповідь #19 : 06 Квітень 2013, 21:33 »
            з надійністю - якщо вірити топ гіру все гуд, да там і ламатись особливо нема чому,про розхід дизеля не знаю,бензинові 12-13 по городу получалось в знайомого,але він такий що на 60км за год міг на 5 їхати,так що думаю літрів 14

            Offline suspect

            • Solid Group
            • Повідомлень: 9413
            • Стать: Чоловіча
              • Звідки: Рівне
              • Ім'я: Андрій
              • Моє авто: Mitsubishi Lancer X
              Re: Вибір для роботи 4х4
              « Відповідь #20 : 06 Квітень 2013, 21:34 »
              Supron, ні, там роздатка, можна переключатись
              яка нива?
              Стара (не Шеві Нива)

              Offline Douglas

              • Moderator
              • Повідомлень: 768
              • Стать: Чоловіча
                • Звідки: Рівне
                • Ім'я: Вадим
                • Моє авто: патрол
                Re: Вибір для роботи 4х4
                « Відповідь #21 : 06 Квітень 2013, 21:35 »
                на рах ниви - якщо нема заднього кардана,то і буде їхати на передньому,а так вона постійно повнопривідна,як каже Супрон, я ніколи не чув щоб привід можно було переключати на ниві

                Offline Douglas

                • Moderator
                • Повідомлень: 768
                • Стать: Чоловіча
                  • Звідки: Рівне
                  • Ім'я: Вадим
                  • Моє авто: патрол
                  Re: Вибір для роботи 4х4
                  « Відповідь #22 : 06 Квітень 2013, 21:36 »
                  там 2 ручки - одна на поніжайку,одна на блокіровку,на привід немае

                  Online Supron

                  • Засновник клубу
                  • Oрганізатор
                  • Повідомлень: 5521
                  • Стать: Чоловіча
                    • Звідки: Рівне
                    • Ім'я: Андрій
                    • Моє авто: LC 120, Patrol Y60, BMW F800GS
                    Re: Вибір для роботи 4х4
                    « Відповідь #23 : 06 Квітень 2013, 21:37 »
                    Supron, ні, там роздатка, можна переключатись
                    яка нива?
                    Стара (не Шеві Нива)
                    точно не відключається! Там тільки 4х4

                    Offline AROTopic starter

                    • Повідомлень: 727
                    • Стать: Чоловіча
                      • Звідки: Rivne
                      • Ім'я: Max
                      • Моє авто: ARO
                      Re: Вибір для роботи 4х4
                      « Відповідь #24 : 06 Квітень 2013, 21:40 »
                      так так там блокування міжосьового вк викл

                      друга ручка повишені нейтраль і понижені....включаєш нейтраль...і "хлопці машина чогось не їде напевне сцепленіє оборвало..."

                      Offline suspect

                      • Solid Group
                      • Повідомлень: 9413
                      • Стать: Чоловіча
                        • Звідки: Рівне
                        • Ім'я: Андрій
                        • Моє авто: Mitsubishi Lancer X
                        Re: Вибір для роботи 4х4
                        « Відповідь #25 : 06 Квітень 2013, 21:41 »
                        Я в цьому не дуже розбираюсь, тими ручками ніколи не користувався :blush:
                        Але Нива мені сподобалась, ніразу не загрузли на ній :good:

                        Offline Douglas

                        • Moderator
                        • Повідомлень: 768
                        • Стать: Чоловіча
                          • Звідки: Рівне
                          • Ім'я: Вадим
                          • Моє авто: патрол
                          Re: Вибір для роботи 4х4
                          « Відповідь #26 : 06 Квітень 2013, 21:41 »
                          включаєш нейтраль...і "хлопці машина чогось не їде напевне сцепленіє оборвало..."
                          я так давав машину,коли п"яні просили проїхатись  :laugh:

                          Offline suspect

                          • Solid Group
                          • Повідомлень: 9413
                          • Стать: Чоловіча
                            • Звідки: Рівне
                            • Ім'я: Андрій
                            • Моє авто: Mitsubishi Lancer X
                            Re: Вибір для роботи 4х4
                            « Відповідь #27 : 06 Квітень 2013, 21:42 »
                            Жулік :rolf:

                            Offline Douglas

                            • Moderator
                            • Повідомлень: 768
                            • Стать: Чоловіча
                              • Звідки: Рівне
                              • Ім'я: Вадим
                              • Моє авто: патрол
                              Re: Вибір для роботи 4х4
                              « Відповідь #28 : 06 Квітень 2013, 21:42 »
                              ніразу не загрузли на ній
                              головне поставити собі мету - і все получиться! :biggrin:

                              Online Supron

                              • Засновник клубу
                              • Oрганізатор
                              • Повідомлень: 5521
                              • Стать: Чоловіча
                                • Звідки: Рівне
                                • Ім'я: Андрій
                                • Моє авто: LC 120, Patrol Y60, BMW F800GS
                                Re: Вибір для роботи 4х4
                                « Відповідь #29 : 06 Квітень 2013, 21:43 »
                                http://www.offroadmaster.com/topic/42160-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D0%BC-%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D1%80%D0%BE-%D0%B2%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%BD-1995%D0%B3-%D0%B5%D0%B2%D1%80%D0%BE%D0%BF%D0%B5%D0%B5%D1%86/

                                http://www.offroadmaster.com/topic/42029-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D0%BC-patrol/

                                http://www.offroadmaster.com/topic/42091-%D0%BC%D1%96%D1%82%D1%81%D1%83%D0%B1%D1%96%D1%81%D1%96-%D0%BB200-%D0%BF%D1%96%D1%81%D0%BB%D1%8F-%D0%B4%D1%82%D0%BF/

                                http://www.offroadmaster.com/topic/42378-%D0%BC%D0%B8%D1%86%D1%83%D0%B1%D0%B8%D1%81%D0%B8-%D0%BF%D0%B0%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D1%80%D0%BE-28-%D1%82%D0%B4/

                                http://www.offroadmaster.com/topic/42135-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D0%BC-%D0%BD%D0%B8%D1%81%D1%81%D0%B0%D0%BD-%D0%BF%D0%B0%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BB/

                                http://www.offroadmaster.com/topic/40955-%D0%B4%D0%B8%D1%81%D0%BA%D0%B0%D0%B2%D0%B5%D1%80%D0%B8-1-%D1%82%D0%B4%D0%B8-300/

                                http://www.offroadmaster.com/topic/42296-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D0%BC-toyota-land-cruiser-prado-1996-%D0%B3%D0%B2/

                                http://www.offroadmaster.com/topic/39872-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D0%BC-%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D1%80%D0%BE-%D0%B2%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%BD-1995%D0%B3-%D0%B5%D0%B2%D1%80%D0%BE%D0%BF%D0%B5%D0%B5%D1%86/

                                http://www.offroadmaster.com/topic/42226-mitsubishi-pajero-wagon-ii/

                                http://www.offroadmaster.com/topic/40115-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D0%BC-%D1%83%D0%B0%D0%B7-%D1%81%D0%B8%D0%BC%D0%B1%D0%B8%D1%80/

                                 


                                Наші партнери