Автор Тема: Тряхнемо стариною або відновлення динаміків і подальша інсталяція  (Прочитано 2020 раз)

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Offline Віталій ІвановичTopic starter

  • замначальніка..
  • Oрганізатор
  • Повідомлень: 14750
  • Стать: Чоловіча
    • Звідки: м.Рівне
    • Ім'я: Веталь
    • Моє авто: hyundai / волга 21 / bmw
    Прошу для уваги короткий фотозвіт реінкарнації та очищення автомобільних динаміків :blush:
    Вчора 29 квітня завдяки Віті під ніком Lopyshok я став щасливим власником автомобільних коаксальних динаміків Pioneer TS-A2510. Діаметр 26см(10").

    Характеристики:
     Мощность: 400 Вт.
    Частотные характеристики: 25-30000 Гц.
    Чувствительность: 93 дБ.
    Материал низкочастотника: кристаллический диффузор IMPP.
    Материал высокочастотника: конический среднечастотник с ферритовым магнитом.
    Так як динаміки доволі довго лежали в гаражі та припадали пилом виглядають вони так:



    Пилом вони припали добре, але в комплекті до пилу було різне сміття яке попало до котушки, так як стоїть блок СЧ та ВЧ - відповідно колпачків немає.
    Проте було прийняте рішення робити їм реінкарнацію :biggrin:
    Спочатку здераєм задню наклейку та відкручуєм длінний болт - він тримає СЧ та ВЧ, щоб вони нам не заважали.

    Блок із СЧ і ВЧ можна забрати, ось що ми побачім тоді...

    Шматочки(маленьки осколки магніта) сміття були повсюди і вони створювали неприємний хрускіт при русі мембрани НЧ :(
    Спочатку грубі шматки за допомогою скотчу і пінцету були вийняті

    Потім за допомогою вушних паличок було все промито теплою водою, так як осколки магнітні відповідно тримаються вони добре, в допомогу прийшов канцелярський клей -олівець розведений в кипятку, вмокнувши  ватну паличку в ньому можна було сміливо чистити далі, після цього все знов промивав.
    Очистка СЧ

    Чистем сам НЧ:

    Один вже повністю очищений


    Приступаємо до другого коаксала

    З ним все так само лише контактна група була трішки довершена українською смекалкою, а саме синьою ізолентою :biggrin:

    Розмотавши даний витвір мистецтва побачів зломану закльопку...
    Було рішення її замінити, але як виявилося вона квадратної форми, тому її замінив банальним болтіком із широкою шляпкою, який після цього був пропаяний і проклеяний на всяк випадок


    Ось моє робоче місце і задіяні інструменти:

    Ось готові динаміки:

    Грилі мають трошки поношений вигляд, сіточку вже вирівняв і надав правильної форми, в понеділок буде зачистка та покраска в чорний колір.
    Підключати поки що їх буду до Алпайна, врізати в задню полку хетча, попередньо підсиливши її фанеркою, так як 100вт номінала, в подальшому можливе встановлення усілка...
    Дякую Вам за увагу та Lopyshok за наданий подопитний матеріал :good:
    « Останнє редагування: 14 Травень 2011, 21:11 від Чёткий »

    Lopyshok

    • Гість
    Re: Тряхнемо стариною або відновлення динаміків
    « Відповідь #1 : 30 Квітень 2011, 16:28 »
    Супер, я думав підуть теж до смітника як ті стокові фісташкі з моєї Шкоди :-) Самому цікаво як вони заграють :-)

     :good:

    Online sanich

    • Царь Горы
    • Creative group
    • Повідомлень: 5404
    • Стать: Чоловіча
      • Звідки: ювілейний
      • Моє авто: з колесами
      Re: Тряхнемо стариною або відновлення динаміків
      « Відповідь #2 : 30 Квітень 2011, 16:40 »
      5 балів з скрупульозність. сам колись так грався. а нащот полки - моя порада - добре підготовить місце, закріпити дуже жорстко і викинуть звідти нафік піщалки. гамнітолою або кросами порізати високі частоти і буде такий собі ерзац сабвуфера. як для початку - буде норм.

      Lopyshok

      • Гість
      Re: Тряхнемо стариною або відновлення динаміків
      « Відповідь #3 : 30 Квітень 2011, 16:42 »
      sanich, поки хлопчина студент і ледве нашкрябує таньгу на мафон собі, то думаю можна залишити, я йому за це сьогодні говорив шоб ззаду була басова підтримка. Але це все з часом. Головне шоб заграли!

      ЗІ: А от чому СЧ та ВЧ направлені в машині на середину, то це класичне направлення (тобто між передніми підголівниками). Але кожен робить на свій лад, хто на отраженіє робить, хто куди, слухають як краще грає, мабуть якшо в мене так встановили то так воно краще  :drink:

      Offline St.Anger

      • Повідомлень: 694
      • Стать: Чоловіча
        • Звідки: г.Ровно
        • Ім'я: Сергей
        • Моє авто: ZAZ 965 CABRIO
        Re: Тряхнемо стариною або відновлення динаміків
        « Відповідь #4 : 30 Квітень 2011, 16:47 »
        ДА :good: Круто сделал  :good:

        Offline Віталій ІвановичTopic starter

        • замначальніка..
        • Oрганізатор
        • Повідомлень: 14750
        • Стать: Чоловіча
          • Звідки: м.Рівне
          • Ім'я: Веталь
          • Моє авто: hyundai / волга 21 / bmw
          Re: Тряхнемо стариною або відновлення динаміків
          « Відповідь #5 : 30 Квітень 2011, 16:49 »
          думав розклеїть подвес шоб до катушки добраться, почистить там но там настільки основаніє проклеїно шо тільки різать, а бажання різать не було((

          Online sanich

          • Царь Горы
          • Creative group
          • Повідомлень: 5404
          • Стать: Чоловіча
            • Звідки: ювілейний
            • Моє авто: з колесами
            Re: Тряхнемо стариною або відновлення динаміків
            « Відповідь #6 : 30 Квітень 2011, 16:53 »
            я йому за це сьогодні говорив шоб ззаду була басова підтримка.
            я саме це і маю на увазі. а піщалки викинуть - шоб одразу привикать до правильного звуку - вч та сч тільки спереду.


            А от чому СЧ та ВЧ направлені в машині на середину, то це класичне направлення
            та мені здається шо як такового класичного направлення і немає - найголовніше це шоб була сцена, тобто не було привязки до найближчіх динаміків. а вже як то досягається - в кожному інсталі по різному.  скачай діцка з 7 барабанами (простий тестовий діцк) та послухай - вони мають стукати рівномірно зліва направо, з рівними проміжками.

            Offline Kamaz_DUDE

            • Повідомлень: 1846
            • Стать: Чоловіча
              • Звідки: Рокитне, Рівненська обл.
              • Ім'я: Nazar
              • Моє авто: Opel Omega
              Re: Тряхнемо стариною або відновлення динаміків
              « Відповідь #7 : 30 Квітень 2011, 16:54 »
              Тоже хочу динаміки на зад чоткі))))) еххххх..... відновлення то є добре і добре шо не порвані/трухлі - там довший був би ФАК))

              Lopyshok

              • Гість
              Re: Тряхнемо стариною або відновлення динаміків
              « Відповідь #8 : 30 Квітень 2011, 16:55 »
              sanich, ну, це не тут будем спілкуватись про це :-) але я зрозумів. От якшо так встановили значить думаю він так слухав і саме при цьому є сцена. Єдине шо в мене один СЧ динамос поломаний і грає на 8 Ом, вже комплект інших є, треба замінити і все буде гуд. До речі зараз качається демо-версія дицку який буде на змаганнях в Вінниці, сьогодні я його матиму в себе . От там і послухаю :-)

              Lopyshok

              • Гість
              Re: Тряхнемо стариною або відновлення динаміків
              « Відповідь #9 : 30 Квітень 2011, 16:57 »
              Kamaz_DUDE, ну, більше немає, нажаль. Як попадеться шось дам знати :-)

              Online suspect

              • Повідомлень: 9584
              • Стать: Чоловіча
                • Звідки: Рівне
                • Ім'я: Андрій
                • Моє авто: Mitsubishi Lancer X
                Re: Тряхнемо стариною або відновлення динаміків
                « Відповідь #10 : 30 Квітень 2011, 20:49 »
                Чёткий, чудова лабораторна робота!  :good:

                Offline Tortik-Veteran

                • Solid Group
                • Повідомлень: 8922
                • Стать: Чоловіча
                  • Звідки: Центр
                  • Ім'я: Макс
                  • Моє авто: Mitsubishi Lancer X
                  Re: Тряхнемо стариною або відновлення динаміків
                  « Відповідь #11 : 30 Квітень 2011, 21:55 »
                  Молодець!Скурпульозна робота і хороший результат.

                  Offline Віталій ІвановичTopic starter

                  • замначальніка..
                  • Oрганізатор
                  • Повідомлень: 14750
                  • Стать: Чоловіча
                    • Звідки: м.Рівне
                    • Ім'я: Веталь
                    • Моє авто: hyundai / волга 21 / bmw
                    Re: Тряхнемо стариною або відновлення динаміків
                    « Відповідь #12 : 07 Травень 2011, 20:10 »
                    Був сьогодні в гаражі і остаточно доробив динаміки...
                    А саме: взяв грилі тарешітки самих диніміків, в деяких місцях шліфанув їх нождчачкою(були глибокі подряпини) і пофарбував.
                    Царапини:


                    Фарбував у рідний чорний колір, лише емблеми Піонер в золотистий замість срібного...
                    Підготовка:



                    Сьогодні перевірив їх як грають, так як позавчора був купляний Alpine CDE-9843RM, підключав два штуки, магнітола качає їх дуже бодро, на 20 поділках динаміки починають хрипіти, макс. 35.


                    Заодно і пофарбував(освіжив) усі решітки динаміків в машині.



                    Зараз чекаю вівторка - мають підігнати фанери 10мм, буду робити нову полку для динаміків, обшивати карпетом і т.д.
                    Також до пятниці вже будуть мідні електричні провода товстого січенія по низькій цені(акустичних немає :() і буду помаленьку все починаючи від магнітоли перетягувать....
                    Заразив ти блін мене Lopyshok  :( :friends: :biggrin:

                    Online sanich

                    • Царь Горы
                    • Creative group
                    • Повідомлень: 5404
                    • Стать: Чоловіча
                      • Звідки: ювілейний
                      • Моє авто: з колесами
                      Re: Тряхнемо стариною або відновлення динаміків
                      « Відповідь #13 : 07 Травень 2011, 20:26 »
                      я б тобі дуже порадив щє протянути пітаніє магнітоли прямо від акума. купи простенький колбовий прєдохранітєль (гривень 15-20 в радіохвилі на московській) та пару метрів дроту ПВ-3 в епіцентрі. будеш приємно здивований тим як заграє магнітолка твоя.

                      Offline Віталій ІвановичTopic starter

                      • замначальніка..
                      • Oрганізатор
                      • Повідомлень: 14750
                      • Стать: Чоловіча
                        • Звідки: м.Рівне
                        • Ім'я: Веталь
                        • Моє авто: hyundai / волга 21 / bmw
                        Re: Тряхнемо стариною або відновлення динаміків
                        « Відповідь #14 : 07 Травень 2011, 20:27 »
                        sanich
                        так і буде, тоже пр це вже думав, бо штатні волоски - несерйозно якось... :blush:

                         


                        Наші партнери