Автор Тема: Перфорація тормозних дисків - за і проти.  (Прочитано 1558 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline RoomerTopic starter

  • Повідомлень: 1737
  • Стать: Чоловіча
    • Звідки: Рівне, околиця
    • Ім'я: Сергій
    • Моє авто: Lanos 1.5 SE FSO
    Замовив сьогодні собі комплект нових передніх тормозних дисків, виробництва ще ссср.
    Бачив Інженер робив деяким одноклубникам перфорацію дисків.
    Що це дає і чи варто робити собі?

    AxMet

    • Гість
    Re: Перфорація тормозних дисків - за і проти.
    « Відповідь #1 : 04 Травень 2011, 19:13 »
    на москвич- сугубо понты.
    ничего оно тебе не поможет,..что бы помогло менять тормозную систему от корня.

    Offline RoomerTopic starter

    • Повідомлень: 1737
    • Стать: Чоловіча
      • Звідки: Рівне, околиця
      • Ім'я: Сергій
      • Моє авто: Lanos 1.5 SE FSO
      Re: Перфорація тормозних дисків - за і проти.
      « Відповідь #2 : 04 Травень 2011, 20:08 »
      да я уже так і поняв, що реально толку не буде

      Online Engineer

      • Solid Group
      • Повідомлень: 1941
      • Стать: Чоловіча
        • Звідки: Рівне
        • Ім'я: Серж
        • Моє авто: Skoda WTS, LADA 112 (була).
        Re: Перфорація тормозних дисків - за і проти.
        « Відповідь #3 : 04 Травень 2011, 21:56 »
        Перфорация тормозных дисков. Размышления.
        Серьога, Андрюха прав. На москвич перфорація не треба.
        Р.S. Собі зробив такі  :blush:.




        Offline lamaster83

        • Повідомлень: 1315
        • Стать: Чоловіча
          • Звідки: Rivne
          • Ім'я: sergey
          • Моє авто: reno
          Re: Перфорація тормозних дисків - за і проти.
          « Відповідь #4 : 05 Травень 2011, 15:26 »
          Р.S. Собі зробив такі
          Оце поіздівався! Молодчага. :good:

          Offline dance4life

          • Повідомлень: 487
          • Стать: Чоловіча
            • Звідки: Рівне, Басів Кут
            • Ім'я: Сергей
            • Моє авто: Peugeot 605sri, Renault Laguna 2.2dT
            Re: Перфорація тормозних дисків - за і проти.
            « Відповідь #5 : 06 Травень 2011, 23:03 »
            і скількі коштує зробить перферацію?

            Offline Kamaz_DUDE

            • Повідомлень: 1845
            • Стать: Чоловіча
              • Звідки: Рокитне, Рівненська обл.
              • Ім'я: Nazar
              • Моє авто: Opel Omega
              Re: Перфорація тормозних дисків - за і проти.
              « Відповідь #6 : 07 Травень 2011, 07:49 »
              і скількі коштує зробить перферацію?
              +1 Цікаво))) :dirol:

              Offline yaroslavsw

              • Повідомлень: 26
              • Стать: Чоловіча
                • Звідки: Рівне
                • Ім'я: Ярослав
                • Моє авто: ВАЗ-2109
                Re: Перфорація тормозних дисків - за і проти.
                « Відповідь #7 : 07 Травень 2011, 09:45 »
                отвори в дисках роблять для охолодження в тих тормозних системах, де вони сильно нагріваються, і може потріскатись диск, або перегрітись колодки, чи "закипіти" тормозна рідина, а в москвичу це просто для зовнішнього вигляду хіба-що зробити, але тоді треба ще якісь колісні титанові диски з тонкими спицями, щоб через них було видно добре тормозні диски, і може супорта покрасити...

                Online Engineer

                • Solid Group
                • Повідомлень: 1941
                • Стать: Чоловіча
                  • Звідки: Рівне
                  • Ім'я: Серж
                  • Моє авто: Skoda WTS, LADA 112 (була).
                  Re: Перфорація тормозних дисків - за і проти.
                  « Відповідь #8 : 12 Травень 2011, 02:05 »
                  і скількі коштує зробить перферацію?


                  +1 Цікаво))) :dirol:

                  Чим більше, тим краще.  :biggrin:
                  Спочатку треба скласти креслення і порахувати координати кожного отвора, потім проточити диск (якщо не новий) і тільки тоді дирявити його.

                  Offline psycho

                  • Клубний дизайнер
                  • Повідомлень: 1333
                  • Стать: Чоловіча
                    • Звідки: Рівне
                    • Ім'я: Серёга
                    • Моє авто: mazda
                    Re: Перфорація тормозних дисків - за і проти.
                    « Відповідь #9 : 29 Липень 2011, 14:48 »
                    Engineer, а мож себе на маздалёт замутить а?  ))) Инженер сориентируй в цене ..
                    з ы Ну еще если можеш такое замутить)))))
                    « Останнє редагування: 29 Липень 2011, 14:54 від psycho »

                    Offline Sergiush

                    • Засновник клубу
                    • Oрганізатор
                    • Повідомлень: 19151
                    • Стать: Чоловіча
                      • Звідки: м. Рівне, Штат Північний
                      • Ім'я: Сєрьога
                      • Моє авто: Mitsubishi Pajero Wagon ІІІ
                      Re: Перфорація тормозних дисків - за і проти.
                      « Відповідь #10 : 29 Липень 2011, 16:14 »
                      Тільки за...!!! Мені Сєрьога зробив перфорац, різницю все ж таки відчув....Але і колодки швидше зношуються... :biggrin:

                      Online Kulishov

                      • H-F Team
                      • Solid Group
                      • Повідомлень: 8601
                      • Стать: Чоловіча
                        • Звідки: Рівне, Північний
                        • Ім'я: Юрій Павлович
                        • Моє авто: ВАЗ 2101 Капендос...
                        Re: Перфорація тормозних дисків - за і проти.
                        « Відповідь #11 : 29 Липень 2011, 16:20 »
                        psycho, Сєрий, а до чого тут приборка Лотоса до перфорованих гальм.дисків??? :unknown:

                        По темі, ІМХО на Москвичі так само як і на Жигулі це тупо понт (чит. для покращення зовнішнього вигляду), але для цього дійсно необхідно ставити титани з тонкими спицями, бо під желізяками з ковпаками їх видно не буде...

                        П.С. собі може тоже до такого колись додумаюсь...

                        Offline psycho

                        • Клубний дизайнер
                        • Повідомлень: 1333
                        • Стать: Чоловіча
                          • Звідки: Рівне
                          • Ім'я: Серёга
                          • Моє авто: mazda
                          Re: Перфорація тормозних дисків - за і проти.
                          « Відповідь #12 : 29 Липень 2011, 16:26 »
                          оффтоп
                          Kulishov, ця приборка на Москалі стояла ))

                          Online Engineer

                          • Solid Group
                          • Повідомлень: 1941
                          • Стать: Чоловіча
                            • Звідки: Рівне
                            • Ім'я: Серж
                            • Моє авто: Skoda WTS, LADA 112 (була).
                            Re: Перфорація тормозних дисків - за і проти.
                            « Відповідь #13 : 30 Липень 2011, 18:16 »
                            Engineer, а мож себе на маздалёт замутить а? 

                            Замутить такое можно только на новых или с минимальным износом до 0.5 мм. Те что ездили, полюбому ещё надо протачивать.  Ну и желательно искать второй комплект, а не тот что стоит сейчас на машине. Весь процесс может занять от 7 до 10 рабочих дней.




                            з ы Ну еще если можеш такое замутить)))))

                            По приборкам до Тимикуса.

                            Offline SSS

                            • Повідомлень: 1559
                            • Стать: Чоловіча
                              • Звідки: Рівне
                              • Ім'я: Саша
                              • Моє авто: BMW 523i E39
                              Re: Перфорація тормозних дисків - за і проти.
                              « Відповідь #14 : 05 Березень 2012, 16:39 »
                              Трошки не по темі, але щоб не засирати форуму.  Де можна тормозні диски проточити, зняті і який запас товщини однієї сторони диска необхідний для проточки. Справа в тому, що в мене раз вони уже проточувались, де не знаю. Проточувати необхідно бо на великій швидкості б"є руля коли тормозиш.

                              Online Midaff

                              • Засновник клубу
                              • Oрганізатор
                              • Повідомлень: 21886
                              • Стать: Чоловіча
                                • Звідки: Рівне
                                • Ім'я: Вадим
                                • Моє авто: Ford Fusion
                                Re: Перфорація тормозних дисків - за і проти.
                                « Відповідь #15 : 05 Березень 2012, 16:42 »
                                SSS, є така вуличка біля від Марлєна до Міцкевича вона іде, там перший поворот наліво біля молитовного будинку є бокси СТО, там точать. Товщину не скажу точно, але вроді там долі міліметра.

                                Offline Віталій Іванович

                                • замначальніка..
                                • Oрганізатор
                                • Повідомлень: 14687
                                • Стать: Чоловіча
                                  • Звідки: м.Рівне
                                  • Ім'я: Веталь
                                  • Моє авто: hyundai / волга 21 / bmw
                                  Re: Перфорація тормозних дисків - за і проти.
                                  « Відповідь #16 : 05 Березень 2012, 16:48 »
                                  SSS, звернись до Engineerа  :good:

                                  Offline Brunik

                                  • Повідомлень: 767
                                  • Стать: Чоловіча
                                    • Звідки: Рівне
                                    • Ім'я: Сергій Юрійович
                                    • Моє авто: Авечко
                                    Re: Перфорація тормозних дисків - за і проти.
                                    « Відповідь #17 : 05 Березень 2012, 19:24 »
                                    SSS,
                                    Сайлентблоки подивись, а краще заміни, а потім будеш думать за проточку дисків

                                    Online Uksss

                                    • H-F Team, Фідель Caster
                                    • Moderator
                                    • Повідомлень: 4148
                                    • Стать: Чоловіча
                                      • Звідки: Ровно(Юбилейный)
                                      • Ім'я: Ярослав
                                      • Моє авто: Kangoo 1.5DCI
                                      Re: Перфорація тормозних дисків - за і проти.
                                      « Відповідь #18 : 05 Березень 2012, 20:37 »
                                      SSS, звернись до Engineerа
                                      Кстати,он знает,как их ПРАВИЛЬНО проточить.Правда нужно снимать.Возле мол.дома -не снимая.
                                      P.S.Веталь, делай смайл "звернись до Инженера". :)

                                      Offline Віталій Іванович

                                      • замначальніка..
                                      • Oрганізатор
                                      • Повідомлень: 14687
                                      • Стать: Чоловіча
                                        • Звідки: м.Рівне
                                        • Ім'я: Веталь
                                        • Моє авто: hyundai / волга 21 / bmw
                                        Re: Перфорація тормозних дисків - за і проти.
                                        « Відповідь #19 : 05 Березень 2012, 20:46 »
                                        Сказано-сделано :)

                                        п.с. Вадім добав його до всіх...

                                        Online Midaff

                                        • Засновник клубу
                                        • Oрганізатор
                                        • Повідомлень: 21886
                                        • Стать: Чоловіча
                                          • Звідки: Рівне
                                          • Ім'я: Вадим
                                          • Моє авто: Ford Fusion
                                          Re: Перфорація тормозних дисків - за і проти.
                                          « Відповідь #20 : 05 Березень 2012, 20:47 »
                                          О, прикол, добавлю :good: :good: :good:

                                          Online Engineer

                                          • Solid Group
                                          • Повідомлень: 1941
                                          • Стать: Чоловіча
                                            • Звідки: Рівне
                                            • Ім'я: Серж
                                            • Моє авто: Skoda WTS, LADA 112 (була).
                                            Re: Перфорація тормозних дисків - за і проти.
                                            « Відповідь #21 : 06 Березень 2012, 03:07 »
                                            делай смайл "звернись до Инженера".

                                            А хто це такий? Де його шукати?  :blush:   :laugh:  :laugh:  :laugh:

                                            Трошки не по темі, але щоб не засирати форуму.  Де можна тормозні диски проточити, зняті і який запас товщини однієї сторони диска необхідний для проточки. Справа в тому, що в мене раз вони уже проточувались, де не знаю. Проточувати необхідно бо на великій швидкості б"є руля коли тормозиш.

                                            Проточка гальмівних дисків



                                               

                                            Offline SSS

                                            • Повідомлень: 1559
                                            • Стать: Чоловіча
                                              • Звідки: Рівне
                                              • Ім'я: Саша
                                              • Моє авто: BMW 523i E39
                                              Re: Перфорація тормозних дисків - за і проти.
                                              « Відповідь #22 : 06 Березень 2012, 10:12 »
                                              Дякую, вичерпна допомога :drink:

                                              Online Midaff

                                              • Засновник клубу
                                              • Oрганізатор
                                              • Повідомлень: 21886
                                              • Стать: Чоловіча
                                                • Звідки: Рівне
                                                • Ім'я: Вадим
                                                • Моє авто: Ford Fusion
                                                Re: Перфорація тормозних дисків - за і проти.
                                                « Відповідь #23 : 06 Березень 2012, 13:58 »
                                                Сказано-сделано :)
                                                 :engineer:
                                                п.с. Вадім добав його до всіх...
                                                :engineer:  добавив.

                                                Веталь, глянь будь-ласка тут діло по твоїй частині ще:
                                                Флейм

                                                Online Engineer

                                                • Solid Group
                                                • Повідомлень: 1941
                                                • Стать: Чоловіча
                                                  • Звідки: Рівне
                                                  • Ім'я: Серж
                                                  • Моє авто: Skoda WTS, LADA 112 (була).
                                                  Re: Перфорація тормозних дисків - за і проти.
                                                  « Відповідь #24 : 29 Жовтень 2012, 00:59 »
                                                                                                             Перфорация тормозных дисков.                

                                                                                                           

                                                  По законам физики при трении выделяется энергия в виде тепла. Когда мы тормозим — мы превращаем энергию движения нашего автомобиля в тепло. И тепло это нагревает наши диски и колодки. Вот тут то и начинается самое интересное с  колодками. При достижении определенной температуры (в среднем это градусов 180-250) обычные колодки начинают дымиться. Это и есть главная проблема почему пропадает торможение. Газ, выделяемый при контакте колодок с сильно нагретым диском служит прослойкой между диском и колодкой и не дает колодкам плотно прилегать к диску. Соответственно и тормозить они просто перестают.
                                                  Для этого и существуют перфорированные тормозные диски. Насечки и перфорация тормозных дисков дают следующие преимущества:
                                                  Насечки постоянно очищают рабочую поверхность тормозных колодок при этом  улучшая торможение в целом. Кроме того, через отверстия в диске отводятся газы, скапливающиеся между тормозным диском и тормозными колодками. Улучшенная вентиляция улучшает рассеивание тепла, что приводит к снижению рабочих температур. В итоге диск меньше деформируется от нагрева и тормоза работают более эффективно.




                                                  Перфорацию делать на б/у дисках нет смысла. Впервые поэксперементировал на своих дисках, потом попросил сделать один друг, потом второй, третий, и так пошло и поехало.
                                                    Теперь о самом процессе перфорации.
                                                  Берутся новые диски или в крайнем случае б/у с самой минимальной выроботкой (как в моём случае)




                                                  В зависимости от количества рёбер жесткости или так называемых перегородок между рабочими плоскостями тормозного диска, делается сам рисунок расположения отверстий и канавок. Отверстия не должны попасть на перегородки,  а быть по центру между ними. Когда готов рисунок расположения, вычисляются диаметры,  на которых распологаются отверстия и высчитываются  координаты каждого  отверстия. Кто математику учил в школе,  тому посчитать очень легко :).
                                                  Например, если перемычек в диске 36, тогда имеем: 3600:36=100
                                                  Отсюда имеем, что отверстия распологаются через 10 0.
                                                  Теперь, чтобы вычислить координату отверстия относительно центра по двум осям Х и Y, нам надо посчитать следующее:
                                                  Х=cos100xR (радиус на котором расположено отверстие, например R 103 мм)
                                                  X=0,984807753x103=101.4
                                                  X=101.4

                                                  Y=sin10 0x103=0.173648177x103=17.9
                                                  Y=17.9

                                                  Вот у нас и есть одно отверстие Х 101.4;  Y 17.9, аналогично считаются остальные отверстия в зависимости от их количества, ну и конечно же делается сразу чертёжик в масштабе 1:1, чтобы оценить как оно будет реально смотреться :) Можно сразу и на диске глянуть, немножко художества надо применить :). На втором диске делается всё аналогично в зеркальном отображении, получается правый и левый. Делается всё с таким расчётом, чтобы было симетрично, поэтому и балансировка не нарушается.

                                                   
                                                  После того как все расчёты сделаны, можно приступать  дырявить диски    к перфорации :).

                                                  Диск ставиться на координатно-фрезерный станок, прижимается и выставляется с помощью индикатора строго по центру.



                                                  Далее центрируем каждое отверстие по соответствующим координатам посчитаных заранее, центрируется для того, чтобы не уводило в сторону сверло, так как в диске два тела и если сначало уведёт, далше,  во втором может поломать.



                                                  Когда всё зацентрировано, берём нимецкое сверло диаметром 4мм (можно и 4.2),  заранее купленое в фирменом бошовском магазине :),  и приступаем к сверловке.



                                                  После сверловки отверстий делаются фаски на глубину выроботки. На каждом новом диске есть значение минимального
                                                  износа. Например, если диск имеет толщину 22 мм, а минимальный размер стоит 19 мм, тогда получается износ 3 мм на две стороны, соответственно на одну сторону 1.5 мм, значит фаска будет глубиной 1.5 мм, когда фаска полностью исчезнет, значит скоро пора менять диски.



                                                  Насечки (канавки) делаются на ту же глубину что и фаски.



                                                  Ну и в конце получаем заряженые, прокаченые, перфорированые диски :).


                                                  « Останнє редагування: 29 Жовтень 2012, 19:10 від Engineer »

                                                   


                                                  Наші партнери