Автор Тема: Проточка гальмівних дисків  (Прочитано 1360 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline EngineerTopic starter

  • Solid Group
  • Повідомлень: 1932
  • Стать: Чоловіча
    • Звідки: Рівне
    • Ім'я: Серж
    • Моє авто: Skoda WTS, LADA 112 (була).
    Проточка гальмівних дисків
    « : 06 Березень 2012, 03:01 »
    Думаю що  кожен хто міняв у себе гальмівні колодки зустрічався з подібною ситуацією.
     З часом гальмівний диск зношується, або простіше, стирається. На ньому появляються канавки, нерівності, або простіше, диск стає "горбатим", особливо якщо ви прогавили і колодки стерлись під "нуль" і стало терти "железо об железо". В такому випадку, якщо диск дуже "горбатий" і ви ставете нові колодки,  єдиний варіант, це проточка дисків (до мінімального розміру товщини) на токарному станку, але тільки у кваліфікованого токаря.
    Проточка гальмівних дисків вкрай необхідна при появі таких симптомів:
    - ефект биття керма  при гальмуванні, особливо різкому;
    - колодка чіпляє крайку диска (вироботка);
    - ефект "відсутності" колодок при гальмуванні.

    Технологія ремонту

    Перш ніж починати ремонт, треба переконатися в тому, що гальмівні диски дійсно підлягають ремонту. Є ряд дефектів, при яких ремонт не можливий, і єдиним рішенням залишається тільки заміна несправної деталі. До таких дефектів в першу чергу відносяться глибокі тріщини. Тріщини виникають зазвичай через сильний перегрів з наступним швидким охолодженням.
    Проточка гальмівних дисків може бути неможлива через ще одного обмеження - мінімальна товщина, яка зазвичай регламентована виробниками автомобілів. Надмірно тонкий диск здатний дуже сильно і швидко розігріватися до таких температур, при яких фрикційний матеріал колодок не забезпечує необхідну ефективність гальм.
    Перед проточкою слід оцінити товщину, яка вийде після ремонту, - вона ніяк не повинна бути менше 8-9 мм для невентильованих дисків і 5-6 мм для вентильованих (в останньому випадку мається на увазі товщина стінок, що обмежують канали охолодження). Хоча краще все-таки зазирнути у відповідне керівництво по ремонту - для різних моделей автомобілів можливі варіанти. Ремонтопридатний диск демонтують - і на токарний верстат, протачивать. Спосіб старий, вірний, надійний і головне провірений. Наприклад, якщо на 2108 гальмівний диск вже 8мм і колодки стерлись  майже до заліза,  можливо  навіть буде  циліндр приклинювати, а то і завсім випасти,  так як він не розрахований працювати з такими вильотами.
    Краще, якщо проточка гальмівних дисків буде проводитися при кожній заміні колодок. В цьому випадку гальмівна система стане найбільш ефективною і безпечною. Якщо диски все ж проточили, а колодки ще нормальні, рекомендують також поставити нові колодки, або зробити рівну площину на старих, інакше площина диска через деякий час прийме форму нерівної колодки.

    Мінімально допустимий  знос гальмывного диска буває пишеться прямо на диску.



    На коробці виробника теж має бути товщина нового диска і мінімум, а також на сайті виробника.



    !!!!!!!
    Якщо ви ніколи не звертались до токаря з проточкою дисків, і прийшли до нього перший раз, задайте йому одне єдине питання: " А як ви будете зажимати диск на станку?". Якщо він скаже що просто в патрон і зажати кулачками, то забирайте диски і валіть від нього, він вам тільки їх спортить.
    Правильна проточка дисків на токарному станку:

    зажимається кусочок балванки,  більше діаметра центрального отвора гальмівного  диска  і протачується по розміру діаметра ЦО диска на довжину 5-7 мм. Далі диск надівається на проточений діаметр і з другої сторони піджимається задньою бабкою станка. Потім протачується з двох сторін "з одної установки" (термін в металообробці), поки поверхня не стане чистою.


                               


    Ну а тепер можно трошки поулибатись.  :trollface:
    Якщо на дисках немає великих нерівностей,  можно з ними нічого не робити. Але все ж не великий буртік, де не діставала колодка (на кінці зовнішнього діаметра диска), залишиться.
    Ось італійці винайшли оригінальний спосіб рішення цієї проблеми.  :D

                               

    Ну а це проточка на СТО прямо на машині, але і коштує така процедура не дешево.

                               

    Перегрів дисків. :shok: :biggrin:

                               

                               


     :biggrin: :biggrin: :biggrin:

    « Останнє редагування: 06 Березень 2012, 03:14 від Engineer »

    Offline Ramzes

    • Повідомлень: 1432
    • Стать: Чоловіча
      • Звідки: Rivne
      • Ім'я: Ден
      Re: Проточка гальмівних дисків
      « Відповідь #1 : 19 Вересень 2012, 19:31 »
      Скільки коштуватиме проточити передні диски Імпрези?

      Offline Uksss

      • H-F Team, Фідель Caster
      • Moderator
      • Повідомлень: 4127
      • Стать: Чоловіча
        • Звідки: Ровно(Юбилейный)
        • Ім'я: Ярослав
        • Моє авто: Kangoo 1.5DCI
        Re: Проточка гальмівних дисків
        « Відповідь #2 : 07 Жовтень 2013, 20:12 »
        Апну тему.
        Якщо він скаже що просто в патрон і зажати кулачками, то забирайте диски і валіть від нього, він вам тільки їх спортить.
        На прошлой неделе как-раз такой случай был: у клиента после проточки всех 4-х дисков на токарном станке пломбы выпадали от вибрации педали.
        Промерял я только 2 передних-на одном 0.1(!) биение,на втором 0.08 мм. :face: :face:
        Диски точились при клиенте,зажимались просто в патрон,даже ржавчину не сняли.

         


        Наші партнери