Автор Тема: Продам шумо-, віброізоляцію для автомобіля. (для членів клубу, знижка -5%)  (Прочитано 2423 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline vacheronTopic starter

  • Повідомлень: 50
  • Стать: Чоловіча
    • Звідки: Rivne
    • Ім'я: Dmytro
    • Моє авто: Citroen Nemo

    Лист Ф1м.
    - Товщина слоя 1,5 мм.
    - Маса 1,22кг на 1м².
    - Коефіцієнт зменшення амплітуди звуку на металі 58,2%/м²
    - Рекомендується для проклейки пластикових деталей автомобіля(дверні карти, торпеда, полки) і дах автомобіля.
    Розмір листа 350х500 мм.
    Ціна 30,00 грн.

    Лист Ф2м
    - Товщина слоя 2,0 мм.
    - Маса 1,57кг. на 1м²
    - Коефіцієнт зменшення амплітуди звуку на металі 64%/м²
    - Рекомендується для обробки дверей та даху автомобілей з товщиною металу 0,3 - 0,6 мм
    Розмір листа 350х500 мм.
    Ціна 35,00 грн.

    Лист Ф1
    - Товщина слоя 1,8мм
    - Маса 1,7 кг на 1м².
    - Коефіцієнт зменшення амплітуди звуку на металі 69,2%/м²
    - Область застосування- дах, двері, крила, кришка капота і багажника.
    Розмір листа 500мм*600мм
    Ціна 55,00 грн.

    Лист Ф2
    - Товщина слоя 2,3мм
    - Маса 2,1 кг на 1м².
    - Коефіцієнт зменшення амплітуди звуку на металі 69,2%/м²
    - Універсальна віброізоляція з самою широкою областю застосування.
    Розмір листа 500мм*600мм
    Ціна 65,00 грн


    Лист Т4
    - Товщина слоя 4мм
    - Маса 4,833кг на 1м².
    - Коефіцієнт зменшення амплітуди звуку на металі 91,4%/м³
    - Захисне покриття - нетканне синтетичне полотно.
    - Має високу еластичність і «тягучість», що дуже важливо при обробці дна автомобіля, покритого численними підсилювачами, що викликають нерівномірні перепади висот поверхні.
    Розмір листа 500мм*600мм
    Ціна 80,00 грн.


    Армований лист А4
    Товщина слоя 4,2мм
    Маса 4,94 кг. на 1м²
    Коефіцієнт зменшення амплітуди звуку на металі 98,2%/м³
    Складається з 4-х слоїв:
    -в'язкий адгезійний герметик
    - жорсткий бутил-каучуковий композит
    - нейлонова армуюча сітка
    -захисна фольга 100 мікрон
    Самий потужний віброізолюючий лист серії. Створений для віброізоляції металевих деталей кузова автомобіля, з товщиною металу від 0,6 мм і більше, таких як днище, КПП, колесні арки, щит моторного відсіку, а також додатково служить як антикорозійна обробка металу.
    Незамінний при підготовці автомобіля до серйозного музичного тюнингу.
    Розмір листа: 500мм*600мм
    Ціна 90,00 грн


    Мастика
    Мастика створена для антикорозійної і віброізолюючої обробки днища, колісних арок автомобіля, як ззовні так і всередині салону. Успішно виконує функції захисту коробів автомобіля від ударів каміння. Може застосовуватись для герметизації зварних швів, місць стиковки шумоізолюючих листів і монтажу високочастотної шумоізоляції.
    Основні властивості: Може застосовуватись при різних кліматичних умовах, температура експлуатації від -40˚ до+80˚С. Мастика має високу еластичність, кут ламкості при температурі -40˚ С складає більше 50˚. Адгезійні властивості (липучість) матеріалу , і його залишкова в'язкість допускають нанесення мастики на поверхні старих бітумних покриттів і поверхонь, що осипаються.
    Склад: бітумно-каучуковий композит, уайт спірит.
    Ємність: 3кг
    Ціна 100,00 грн.


    Анти-скрип
    Створений для обробки поверхні місць зістиковки деталей з пластику і металу.
    Основні властивості: анти-скрип має високу механічну стійкість, що дозволяє витримувати постійни навантаження не деформуючись від тертя.
    Склад: Нетканне синтетичне полотно, каучуковий клей постійної липучості.
    Розмір: 25*6000 мм
    Ціна 60,00 грн.


    ЛБД (ФИ), ЛБД (И)
    Матеріал представляє собою економ варіант шумо- і вібро ізоляції. Бутиізол складається з трьох основних слоїв . Перший слой складається з вспіненого поліетилену, (даний слой служить як звукоізолятор), другий слой складається з герметика розробленого на основі поліимерних звязуючих (бутил-каучук та\або ізобутилен), мінеральних наповнювачів і цільових добавок,(Цей слой представляє собою віброізиляцію). Матеріал може експлуатуватись при температурах від - 45 С до + 100 гр.Може використовуватись майже в усіх частинах автомобіля.
    Розмір 200 * 1200 мм.
    Ціна 30,00 грн / 1 м.п

    Тел. (097) 821-91-92
            (095) 454-99-07


    Існує три основних види обробки автомобіля шумоізоляцією:

    -Часткова обробка автомобіля
    -Повна обробка автомобіля
    -Обробка під акустичні системи

    Часткова обробка автомобіля. При даному виді обробки Автошумоизоляция встановлюється на окремі частини автомобіля, що вас турбують, такі як двері, дах і т. д. Шумоізоляція дверей автомобіля робиться так:
    1. Фільонку дверей необхідно очистити від антикорозійних засобів (мовіль);
    2. Ретельно знежирити поверхню метала;
    3. Надати віброізоляції зручну для проклейки форму (покрою);
    зняти захисну плівку клейової основи і прогріти промисловим феном;
    4. Нанести на оброблювану поверхню і за допомогою валика розкатати по площині. Віброізоляція в дверях клеїться як на фільонку, так і на місця кріплення дверної карти, навколо динаміків, склопідйомників і на місця тиснень. Фільонку рекомендується обклеювати між підсилювачами металу, не обклеюючи самі підсилювачі, створюючи додаткове ребро жорсткості, і не додаючи зайву вагу Вашого авто.
    Дверна карта обробляється високочастотним матеріалом суцільним шаром. Не забудьте відступити по 2 см від краю по периметру під усадку карти і для проклейки антискрипу. Після проклейки дверної карти вирізаємо прорізи для динаміків і склопідйомників і встановлюємо дверну карту.

    Повна обробка автомобіля. Найвигідніша для Вас обробка, адже при купівлі шумоізоляції на весь автомобіль я роблю дуже хорошу знижку. Даний вид обробки має на увазі обробку шумоізоляційними матеріалами всього автомобіля, включаючи щит моторного відсіку, КПП, колісних арок і т. д., у два шари вібро- і високочастотної шумоізоляцією.

    Обробка під акустичні системи є індивідуальною і найдорожчою. При даній обробці використовуються матеріали з найвищими показниками шумоізолюючих властивостей. Вибір матеріалу залежить від діапазону ваших динаміків, наявності Subwoofer. При підготовці авто під акустичні системи так само, існує ряд тонкощів, наприклад якщо Subwoofer встановлений в багажнику, то необхідно обробити віброізоляцією бортик багажника з боку салону, так як без обробки, не більше ніж через місяць Subwoofer-у буде «підспівувати» Ваш номерний знак .

    Грамотно використовуючи шумоізоляцію Ви доб'ється: - значного зниження шуму двигуна, КПП, підвіски;
    -Приберете дратівливий "хлопок" при закриванні дверей
    - Усунете скрип пластикових деталей салону;
    - Поліпшите акустику салону - звучання музики стане басовитим;
    - Збільшите теплоізоляцію салону;
    - Зробите надійну антикорозійну обробку метала.
    « Останнє редагування: 31 Травень 2014, 11:42 від vacheron »

    Offline andrianos

    • Повідомлень: 772
    • Стать: Чоловіча
      • Звідки: мокрий
      • Ім'я: Андрій
      • Моє авто: VW Т4_2.5 ТDI
       :good:, ооо тепер я точно звернусь за шумкою.

      Порадь чим обклеїти підлогу в Т4 від моторного відсіку, до пасажирського відсіку, щоб зменшити шум мотору та дороги

      Offline vacheronTopic starter

      • Повідомлень: 50
      • Стать: Чоловіча
        • Звідки: Rivne
        • Ім'я: Dmytro
        • Моє авто: Citroen Nemo
        :good:, ооо тепер я точно звернусь за шумкою.

        Порадь чим обклеїти підлогу в Т4 від моторного відсіку, до пасажирського відсіку, щоб зменшити шум мотору та дороги


        Дивись малюнок-схему шумовіброізоляція трошки вище.
        Все залежить від бюджету. Якщо робити для себе, то я б порадив, як мінімум  листи Ф2, як максимум Т4.
        « Останнє редагування: 26 Січень 2014, 12:25 від vacheron »

        Offline vacheronTopic starter

        • Повідомлень: 50
        • Стать: Чоловіча
          • Звідки: Rivne
          • Ім'я: Dmytro
          • Моє авто: Citroen Nemo
          В суботу забрав свій Citroen Nemo з переобладнання (робив з вантажного -  пасажир), робив для себе, тому не економив! Днище обробили антикорозійною мастикою (вона ж доречи також служить віброізоляцією) пішло приблизно 1літр, підлогу обклеїли Т4 (пішло 10 листків), дверки, потолок і колісні арки обклеїли ф2м (20 листків), під капот А4 (1 листок).
          Різниця неймовірна, такого результату не очікував! Глухо "як в танку" ))).  Дороги не чути, мотора не чути, дверки при закритті не чути.

          Offline Kamaz_DUDE

          • Повідомлень: 1832
          • Стать: Чоловіча
            • Звідки: Рокитне, Рівненська обл.
            • Ім'я: Nazar
            • Моє авто: Opel Omega
            затарився віброю. ціна товар - гуд  :good:

            Offline vacheronTopic starter

            • Повідомлень: 50
            • Стать: Чоловіча
              • Звідки: Rivne
              • Ім'я: Dmytro
              • Моє авто: Citroen Nemo
              В продаж поступили валіки для монтажу "шумки". Ціна 48,00 грн Нова ціна 40,00 грн
              « Останнє редагування: 01 Квітень 2014, 18:20 від vacheron »

              Offline vacheronTopic starter

              • Повідомлень: 50
              • Стать: Чоловіча
                • Звідки: Rivne
                • Ім'я: Dmytro
                • Моє авто: Citroen Nemo
                Вже вернувся, дзвоніть  :)

                Offline kentavr

                • Повідомлень: 72
                • Стать: Чоловіча
                  • Звідки: Rivne
                  • Ім'я: Олег
                  • Моє авто: Opel Vectra C 2,2
                  Скоро і я до Вас звернусь, на двері, багажник і капот щось підібрати треба.
                  Я так зрозумів що треба ще шукати будівельний фен, чи воно там на липучці?

                  Offline vacheronTopic starter

                  • Повідомлень: 50
                  • Стать: Чоловіча
                    • Звідки: Rivne
                    • Ім'я: Dmytro
                    • Моє авто: Citroen Nemo
                    Скоро і я до Вас звернусь, на двері, багажник і капот щось підібрати треба.
                    Я так зрозумів що треба ще шукати будівельний фен, чи воно там на липучці?
                    Воно то на "липучці" (клейовій основі), але якщо буде дуже холодно, то краще нагріти. Взагалі то, треба пробувати клеїти кусочки і дивитись, як прилипає.

                    Offline vacheronTopic starter

                    • Повідомлень: 50
                    • Стать: Чоловіча
                      • Звідки: Rivne
                      • Ім'я: Dmytro
                      • Моє авто: Citroen Nemo
                      Увага! Ціни змінено.
                      « Останнє редагування: 25 Лютий 2014, 11:57 від vacheron »

                      Offline Tank

                      • Повідомлень: 293
                      • Стать: Чоловіча
                        • Звідки: Рівне
                        • Ім'я: Dima
                        • Моє авто: R 5
                        тема, якраз в тему!  :good:

                        ближче до травня звернуся)

                        Offline vacheronTopic starter

                        • Повідомлень: 50
                        • Стать: Чоловіча
                          • Звідки: Rivne
                          • Ім'я: Dmytro
                          • Моє авто: Citroen Nemo
                          тема, якраз в тему!  :good:

                          ближче до травня звернуся)
                          Травень минає )))

                           


                          Наші партнери