здесь
Технічка => Ремонт і обслуговування => Тема розпочата: flint від 25 Лютий 2021, 15:22
- Може хтось вже робив таку процедуру - очистка клапана ERG, підскажіть де можна це зробити?
(http://s018.radikal.ru/i507/1502/05/fe52926b3306.jpg) (http://www.radikal.ru)
- flint, сам чистив в кєнта в гаражі...купив прокладку і очистник зняв...почистив...поставив назад...
- Прлкладку в Гєни купляв...очистник в автолюксі...
-
Прлкладку в Гєни купляв...очистник в автолюксі...
руки забув купити... тому не допомогло )))
- ЕГР, а не ЕРГ... :)
- Не знаю, як на дизелях, а на бензинових лічили простіше: з пивної банки вирізать по контуру і заглушити нах, шоб не заважало...
-
Не знаю, як на дизелях, а на бензинових лічили простіше: з пивної банки вирізать по контуру і заглушити нах, шоб не заважало...
а як гасили лампу джекічана після цього ?
- А лампа горить, коли воно не бачить EGR-клапана, а якщо обмотка жива і двониться, то система не роздуплиться. Просто робиться для того, щоб обороти не скакали, коли нагару куча. Добре, коли в доступному місці, а відкрути на Vectra B...
Легше один раз заглушити і забутись...
- stasik, в мене коли пробували глушити - то якраз і світився джек
- понакуплювали лайна...
Клапан той, клапан сьой, лампа чек, лампа джек... Карбюратор форева! і ніяких тобі проблем з говноелектронікою... :biggrin: лямбдазонди, витратоміри... в топку!
Тока нє надо тут мнє дєлать бєрємєнную бошку про якусь срану економію пального аж до 1,5-2% :biggrin:
-
понакуплювали лайна...
Клапан той, клапан сьой, лампа чек, лампа джек... Карбюратор форева! і ніяких тобі проблем з говноелектронікою... лямбдазонди, витратоміри... в топку!
Тока нє надо тут мнє дєлать бєрємєнную бошку про якусь срану економію пального аж до 1,5-2%
Інжехтар або їде або не їде взагалі... а карбюратор буде навіть не справним, але курва буде їхати... і поки все неперебереш, то не пофіксиш проблему
- Нуууу... От тому в мене обидві карбові... гггг...
- да колеги, клапан я почистив, але проблема не ділась :( :( :( Але дякую хто відгукнувся
- flint, а проблема то яка????
- flint, впевнений, що це саме ЕГР забитий??? Симптоми які???
- Про карби звісно повеселили.... :rolf:
-
flint, впевнений, що це саме ЕГР забитий??? Симптоми які???
стандартні
димить на холодну
часом своєрідно підтраює
при гашетці видає сивувато коричневий дим ,
інколи авто думає ще 1.5 хв
- Max79, я симптоми забитого ЕГР знаю... на службовому Конекті така ж трабла... на холодну таку димову завісу робить, шо КамАЗи відпочивають :biggrin: :laugh:
Я запитував які симптоми у автора теми на Пежо
-
Max79, я симптоми забитого ЕГР знаю... на службовому Конекті така ж трабла... на холодну таку димову завісу робить, шо КамАЗи відпочивають :biggrin: :laugh:
Я запитував які симптоми у автора теми на Пежо
Max79, я симптоми забитого ЕГР знаю... на службовому Конекті така ж трабла... на холодну таку димову завісу робить, шо КамАЗи відпочивають :biggrin: :laugh:
Я запитував які симптоми у автора теми на Пежо
симптоми на пижику у всіх однакові , а по суті з досвіду
ЕГР - я чистив - розбирав повністю , між пластиком та металом , стоїть маленький шток на пружині , який треба виставити так як знімав , бо по суті , з вигляду він ходить вверх- вниз , а в реалі вліво - враво , розбирав - зложив проблем немає , причина в тому що шток сам має діаметр 1-2 мм .
причина друга - впуск випуск інтеркулера (права сторона біля фари), регулюється заслонкою , та датчиком який може бути засраний маслом з турбіни , можна просто промити ,
третя основна - каталізатор , -- якщо віризали в нас - стоїть проста труба , якщо за кордоном то або вибитий - знизу вварений трикутник , або виріраний з середини , шов буде біля мотора , кращий варіант , пустий або труба , гірший - забита мілка стіка , - є шов на каталізаторі - треба знімати дивитись , фото маю забитого каталізатора за 1500 км ,
вихід простий - поміняти сітку - просту будівельну 10х10 мм
четвертий варіант - паливний фільт - соляра в ціні - продажа як хто хапнув - якість напевне та ж
пятий варіант - забився впуск - впуск пластиковий , забивається на раз два , можна побачити приблизно який він якщо зняти на фото біля 70 -70 , вмістом приємно здивуєшся , самий гірший варіант ,
шостий варіант - повітряний фільтр
егр - провірити можна просто , зніми фішку , подивись чи помінялись параметри роботи , чек якщо засвітивсть - поставищ фішку через 2 хв буде норма ,
ососбисто схиляюсь до забитого каталізатора чи відсутність його , ++++ фільт палива
немає каталізатора , дим на холодну , піддьоргування на холостих , незначний димок - це норма .
:drink:
- пофуй заглушив і все... нічого несвітиться
- Max79, ну ти розложив :good:
-
ну ти розложив
Людина не перший день таким займається... тому все вірно розписав :good:
-
Max79, я симптоми забитого ЕГР знаю... на службовому Конекті така ж трабла... на холодну таку димову завісу робить, шо КамАЗи відпочивають :biggrin: :laugh:
Я запитував які симптоми у автора теми на Пежо
машина смикаеться і глохне на швидкості і діагностика показує "зависання ЕРГ клапана"
- питання вирішене, заглушив глухою прокладкою на блоці і машина поїхала :biggrin: