здесь
Технічка => Ремонт і обслуговування => Тема розпочата: SOSA від 06 Березень 2014, 12:09
- стартер не крутить реле клацає
І все це не на Форд коннект, а на ЗАЗ Таврія 1102 з 1.2двиг.
Акум новий, місяців 3 назад куплений. Пусковий ток навіть більший як потрібно. Зелененьке на акумі.
Перевіряв тестером на вход реле втягуючого і на корпус реле показує 10,2В при увімкненому зпаленні.
На самому акумі при вимкненому запаленні показує 11,2В
Взагалі якщо акум не зняти то за пару днів сідає, думалось через убогий акум старий - купив новий - та сама ситуація - просто на довше вистачає.
Попередній власник там трохи нахімічив всякого. Зроблено так, що повертаєм ключ запалення а потім натискаємо кнопочку і стартер починає крутити.
П\С. Втягуюче реле віддавали в ремонт тоді ж як і акум новий брав. Після цих процедур стало норм, а тепер знову все те саме.
- втягуюче
-
втягуюче
Як перевірити? І що саме у втягуючому. віддавати в ремонт знову? за два місяці після попереднього якось влом
- (http://vsop-club.com.ua/baner/gen.jpg)
толково зроблять там
VIP Serviсe ремонт стартерів та генераторів (http://vsop-club.com.ua/forum/index.php?topic=5146.0)
- SOSA, перевірить я хз як, а краще подзвонити до Вадіма з Стертегенератор ремонт він тобі краще скаже
- океєчки, дякі.
-
Як перевірити? І що саме у втягуючому. віддавати в ремонт знову? за два місяці після попереднього якось влом
Один повертає і тримач ключ запалення на стартер, інший довгим прутком або викруткою перемикає дві клеми на стартері