Rivne-talk => Юридично-правова консультація => Тема розпочата: Алексей від 04 Січень 2012, 11:30
- і скільки це буде вартувати? Дякую.
- Даже не готов Вам ответить. Дайте мне больше информации: он ведь куплен у Вас где-то? В любом случае, с рук брали или в салоне, - должны быть бумаги, на основании которых транспортное средство ставиться на учет в ГАИ.
- мова йде про заставне майно банку за кредит. буду брати брати квадрацикл (якщо буду) за рахунок депозиту. власник квадрациклу говорить що у нього нема ніяких документів на нього.
телефонував в інтернет магазин де продають квадрацикли - вони говорить, що теж техпаспорту не дають.
- ну взагалі наскільки мені відомо, то квадроцикли не можуть використовуватись на дорогах загального користування. Квадроцикл так само як і кроссовий мотоцикл та спідвейний є СПОРТІНВЕНТАРЕМ. На нього можна зробити спорт техпаспорт (треба бути членом клубу мотокроссу наприклад).
- Странно как-то, банк под залог принял - а документов нет никаких?
Какую помощь Вы ожидаете от меня?
Может, есть смысл, обратиться в МРЕО? Ноя подозреваю, что они Вас спросят про документы в первую очередь.
На счет спортинвентаря и клуба - не подскажу...
- документи про те що він належить йому є. я говорив про тех паспорт (але зараз читаю, що його і не роблять)
- тех паспорт здається не робиться,але на права ж здається? чув,що він прирівнюється до категорії трактора,що типу для їзди на ньому треба права,а раз треба права якось і тех пас має ж бути.
чисто гіпотетично дана колізія теж зацікавила.
- Алексей, напишіть свій номер мені в ЛС ...
- сорі пізно побачив тему. але можліво комусь стане в пригоді.
Квадроцикли згідно законодавства віднесені до тракторів та іншої спецтехніки. - ХЗ що мєнти курили.
тому оформити довідку на даний ТЗ, може тільки контора, яка займається продажом тракторів та іншої спецтехніки.
99% у банку немає дозволу МінАгроПоітики на продаж спецтехніки. тому банк поморозився.
- все дуже просто. Кажи марку квадроцикла. Якщо у нього нема міжосьового диференціала - ніхто і ніколи його не випустить на дороги загального користування. По друге - квадроцикл не трактор, а ТЗ яке ставиться на облік по категоріі В1 аналогічно маслоциклу, і повинен бути обладнаний відповідною світлотехнікою по госту. Є сільськогосподарські квадрики, вони йдуть як трактора і реєструються в держтехнодадзорі бо тракторами і є. Документом на квадрик який спортивний і без диференціала є звичайний чек чи товарна накладна. Банк таке візьме в заставу без зайвих питань - просто внесши таке ТЗ в реєстр заборони відчуджень рухомого майна.
-
Документом на квадрик який спортивний і без диференціала є звичайний чек чи товарна накладна. Банк таке візьме в заставу без зайвих питань - просто внесши таке ТЗ в реєстр заборони відчуджень рухомого майна.
В реєстр заборон вносять по номету кузова, а він як ми знаємо у Свідоцтві про реєстрацію ТЗ. Як банк візьме його в заставу, якщо по твоїм словам на нього із документів тільки чек і товарна накладна? По номеру чека чи товарної накладної?
- звернемося до цивільного кодексу - предметом застави можуть бути бути будь-яке майно (зокрема річ, цінні папери, майнові права), що може бути відчужене заставодавцем і на яке може бути звернене стягнення. ст. 576. В реєстр застави рухомого майна можна внести хоч чайний сервіз, хоч підшивку комсомольської правди за останні сто років. Просто, у разі відчудження заставодателем такого майна застава на нього не припиняється, і може всеодно бути звернута на предмет застави. У разі якщо продавець-заставодатель здійснив відчудження заставленого майна не повідомив набувача про обтяження щодо предмету продажу- то набувач, в разі звернення стягнення на таке майно має право регресу до продавця+збитки :). З практики, включаючи мою особисту, в заставу можна забабахати хоч почки покійної бабусі, хоч те чого покищо в природі не існує якто майбутня продукція аби но нотаріус зголосився посвідчити такий договір. Питання в другому - модель квадрика в студію - і тоді все буде ясно.
ЗИЖ - номер кузова не в документах, а на кузові. Накладна чи тек - є спрощеною формою цивільно-правового договору і самим ненавязливим чином посвідчує як правочин - так і право власності, якщо інша форма не передбачена законом. Більш того скажу, що купівля-продаж ТЗ між юрособами укладається в простій письмовій формі, що просто бумажка з мокрою печаткою - і ніхто по цьому поводу "не вознікає"
- З своєї практики скажу що без номер кузова квадрік як рухоме майно в заставу не візьмуть.
Інше діло, якщо квадрік це товар в обороті, або товари на складі. Хоча теж хз. Модель квадріка в студію! :agna:
- :kava: ну-ну
- а що нуну - а майбутній урожай !? Йшов в заставу наура і всі були довольні. Для внесення відомостей в реєстр про майно достатньо відомостей що дозволяють його достовірно ідентифікувати і відповідний договір. Для застави обов'язково нотаріально посвідчений.
2 Суспект - тож в зяли, це факт що стався, і мордочка їм не тріснули. І як я зрозумів звернули на нього стягнення. Питання зовсі м в іншому, чи потрібно/можна ставити його на облік.
- щоб не написали я всеодно напишу "ну-ну" саме про ТЗ
- так в тому і фішка - чи квадрик ТЗ чи не ТЗ. Це поки що не ясно. Тут з Вами не можу не погодитись, тут Ви кругом праві. А так як переважна більшість квадрики ну ніяк не ТЗ - то і правила геть інші. От як той самий товар на складі на приклад...
- :corm:
- Цікава темка
на початок 13 року, квадрики віднесли до коду 8703...., тобто iншi транспортнi засоби з двигуном внутрiшнього згоряння з iскровим запалюванням та з кривошипно-шатунним механiзмом: (раніше були 8701) згідно якої постанови ХЗ - не цікавився.
Що-до реєстрації
На всі нововвезені квадрики (в 2013 р.):
все залежить від класифікації даного ТЗ в митній декларації, та сертифікату. Якщо вам потрібна реєстрація - в митній декларації зазначаєте "призначений для використання на дорогах загального користування", те саме в серифікаті (коштє дорого.)Все сміливо їдете в МРЕО.
Якщо вам не потрібна реєстрація - в митній декларації зазначаєте "не призначений для використання на дорогах загального користування", серифікат в такому випадку не потрібний достатньо рішення Держстандарту. (коштує в рази дешевше)
якщо комусь потрібно допоможу вирішити.
в випадку топістартера
допускаю, що банк я власник погодиться виготовити потрібний сертифікат (звісно за Ваші кошти). Далі потрібне рішеня Суду, яке змусить МРЕО зареєструвати ТЗ без митної декларації, брифу, довідки рахунку. так як останніх немає у природі. (А це великі кошти.)
- Тут виникає ще одне питання. Діючими стандартами не допускаються для використання на дорогах загального користування транспортні зсоби з трьома і більше колесами де привід здійснюється більше ніж на два колеса без міжосьового диференціалу. Квадрик підпадає під класифікацію маслациклів, бо моє два і більше колеса і передаточне число рульового механізму 1:1 і масою до 400 кг. ну і забезпечене відповідною світлотехнікою та сигнальними пристроями. Для допуска до загальних доруг по ідеї таке тз повинно бути сертифіковане в інституті безпеки руху чи чомусь такому. Практично всі нормаьлні виробники давно все сертифікували і гАішники знають що можна ставити на облік, у них база є і продавці в принципі в курсі. Митна декларація - нажаль ще це не все, але сказано правильно, щоб зареєструвати треба щоб квадрик був ввезений належним чином. А якщо подати в суд - то суд може признаичити ексертизу по окремому ТЗ, так що перед цими "мансами" треба впевнитись що ТЗ цю єксертизу пройде. Прецеденти були у знайомих кастомайзерів, вони реєстрували саморобні кастоми на базі агрегатури ЗАЗ та МТ, трайки на базі форда сієра та фолькжука, задоволення не з дешевих.
Щодо банку - як неме банку байдуже що брати в заставу, аби майно було реальне і ліквідне.
ЗИЖ - щось мене понесло, колись намучився з цими питаннями по постановці самокльопів на облік - а тут схожа ситуйовина.
-
Щодо банку - як неме банку байдуже що брати в заставу, аби майно було реальне і ліквідне.
Ти помиляєшся, далеко не байдуже...
- банків багато - і у всі різні вимог і порядки. Все залежить від рівня корпоративного задротства. Хтось перестраховується зайвого, хтось роздає на право і наліво і компенсує за рахунок більш високого відсотку і страхування фінансових ризиків. Раз на раз не приходиться, може й помиляюсь, операціям по забезпеченню заставою давно не займався - а змінилось багато чого.
-
Ти помиляєшся, далеко не байдуже...
+1
-
якщо комусь потрібно допоможу вирішити.
ціна питання ?
Прецеденти були у знайомих кастомайзерів, вони реєстрували саморобні кастоми на базі агрегатури ЗАЗ та МТ, трайки на базі форда сієра та фолькжука, задоволення не з дешевих.
з цього моменту докладніше.
Цікавить реєстрація саморобного повнопривідного квадра.
Мене не цікавлять дороги загального користування, використовуватись буде тільки попризначенню :biggrin:
Цікавить саме документ який посвідчує право власності на квадр, чи як його можна зробити ?
- Спортивні самокльопи навіщо реєструвати ?! На новостворену річ і документа не буде звісно, хіба що на номерну агрегатуру. Тут єдиний варіант хіба що рішення суду - але навіщо !? :unknown: Право власності на створену річ і так твоє.
-
Право власності на створену річ і так твоє.
чим це підтверджується. Взавтра сяде якийсь левий чувак на квадр і скаже, що він його зробив...
- Ну - документами на придбання матеріалів і свідками, фотографіями більше нічим.... Можна скласти з представниками місцевої влади акт - що ти такий-розтакий, скав дирціклет і порушував громадський спокій - хватаграфія додається. От ти зробив деревяного товкача - як ти докажеш що він твій- да практично ніяк - осоливо якщо його хтось підсікне. Для суда доказами є будь які фактичні данні зібрані належним чином, включаючи свідків, друга проблема - чому ти маєш комусь щось доводити що дирчик твій, хай доведуть що він не твій :dirol: Взагалі - по піднятому тобою питанню навіть у юристів-теоретиків є певні тьорки.
- все очень просто.
Автошкола (під мостом біля жд/переїзду) 2 поверх. Все розкажуть і покажуть.