Автор Тема: BH Serviсe (БеХаСервіс) ремонт стартерів та генераторів  (Прочитано 36343 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline Verona

  • Повідомлень: 606
  • Стать: Чоловіча
  • Звідки: Рівне
  • Ім'я: Віталій
  • Моє авто: 21063
Висловлюю подяку за якісний і швидкий ремонт стартера на моему авто і за скидочку окреме спасибі!!!! :friends: :drink:

Offline ЮRchello

  • 4х4
  • Повідомлень: 1412
  • Стать: Чоловіча
  • Ім'я: Юра
  • Моє авто: bmw E 30/ E 36 turing
"О генераторе разговор особый. На двигателе X20SE без кондиционера он расположен высоко. Это большой плюс Фронтеры-Спорт. И все же залить генератор можно. Чем это чревато? Грязная вода, как правило, является хорошим электролитом. Попадая на выпрямительный мост и регулятор напряжения в генераторе, она вызывает недопустимые токи утечек, в результате чего может легко выгореть часть выпрямительных диодов, сам регулятор, а иногда и обмотки генератора. Дальше есть около 200 км при условии движения по асфальту и с выключенным освещением. Потом аккумулятор полностью сядет и все. Поэтому генератор лучше защищать. Как? Герметизировать его нельзя. Он должен свободно продуваться для охлаждения. Лучшим вариантом является отключение генератора на время проезда брода. Снимать ремень с генератора тоже нельзя – долго. Кроме того, одновременно отрубится насос ГУР, что не очень-то удобно. Да и электропитание на регулятор напряжения будет все равно приходить, а значит, он может выгореть.
Наилучшим решением является отключение питания регулятора и разрыв обмотки возбуждения. В этом случае генератор не работает, а напряжение от аккумулятора тоже не может ничего повредить. Это становится ясным, если рассмотреть схему генератора и представить утечки по ее элементам. По этому пути я и пошел, установив под капотом двухканальный влагозащищенный тумблер, рвущий эти цепи. Перед серьезным бродом достаточно заглушить машину, переключить тумблер, завестись и проехать брод на аккумуляторе. После брода генератор в течение нескольких минут продувается потоком воздуха от собственной крыльчатки охлаждения, после чего можно включать его снова. (с)
Таке можете забабахать ?:) Сорри за мноГа букв :)

Offline SSS

  • Повідомлень: 2044
  • Стать: Чоловіча
  • Звідки: Рівне
  • Ім'я: Саша
  • Моє авто: BMW 523i E39
Теоретично все правильно. Щодо можливості виходу його із строю після заливання водою то в практиці це рідкі випадки, чому - всі генератори є повністю відкритими для доступу повітря і відповідно води (за виключенням деяких абсолютно герметичних моделей з водяним охолодженням), однак виробник захищає найбільш вразливі місця, а це є начинка релє-регулятора напруги, всі інші елементи мають невеликі токи роботи, натомість великі зазори між провідниками що не може давати при попаданні води великого збою по напрузі. Крім того, генератор, навіть при холостих оборотах двигуна, має значно більші обороти ротора, приблизно в 5-15 разів, за рахунок співідношення діаметру шківа колінвала та шківа ротора генератора, тому "осісти" вода на рухомих та внутрішніх нерухомих частинах практично можливості немає, крім випадку коли заглушити двигун при виїзді із калюжі, плюс до того, крильчатка охолодження працює саме в частині знаходження діодного моста, релє-регулятора та щоточного вузла, за рахунок чого вода видувається до того як попаде на ці частини. Тому, викладене автором одне із припущеннь щодо зняття ремня, може призвести до більших неприємностей. Кулібнічати на мою думку не варто, просто більше газу і вперед на форсування водяної перешкоди. А взагалі вода, як це не дивно, більше може пошкодити "підуставші" підшипники ніж електричну частину.
Писи - моя думка  :smoke:

Offline ЮRchello

  • 4х4
  • Повідомлень: 1412
  • Стать: Чоловіча
  • Ім'я: Юра
  • Моє авто: bmw E 30/ E 36 turing
SSS, Исчерпывающий ответ. :thank_you: Больше не заморачиваюсь :)

Offline SSS

  • Повідомлень: 2044
  • Стать: Чоловіча
  • Звідки: Рівне
  • Ім'я: Саша
  • Моє авто: BMW 523i E39
Стараюсь і користуюсь думками своїх майстрів


Offline SaniaZ

  • Повідомлень: 826
  • Стать: Чоловіча
  • Звідки: Рівне
  • Ім'я: Саша
На днях скористався послугами. Задоволений підходом до клієнтів (особливо для одноклубників) і ціною. Незважаючи на те що в  наявності не було запчастини і довелося залишати авто на ночівлю. ЦІЛКОМ ЗАДОВОЛЕНИЙ СЕРВІСОМ!!! :good:

Offline Андрій

  • Повідомлень: 1763
  • Стать: Чоловіча
  • Звідки: Рівне
  • Ім'я: Андрій
Мені відмовили.
Не впоралися з зняттям стартера. :)

Offline MaTVeY

  • Solid Group
  • Повідомлень: 3818
  • Стать: Чоловіча
  • Звідки: Рівне
  • Ім'я: Олександр
 :) мені зробили все як найкраще дякую за пророблену роботу і ціну

Offline SaniaZ

  • Повідомлень: 826
  • Стать: Чоловіча
  • Звідки: Рівне
  • Ім'я: Саша
Привіт. Накрився діодний міст генератора опель омега. коли можна підвести?

Offline SSS

  • Повідомлень: 2044
  • Стать: Чоловіча
  • Звідки: Рівне
  • Ім'я: Саша
  • Моє авто: BMW 523i E39
Привіт. Накрився діодний міст генератора опель омега. коли можна підвести?
Зателефонуй на вказаний вище номер, скажи що із всоп, і домовся


Offline Mr.Cash

  • Повідомлень: 572
  • Стать: Чоловіча
  • Звідки: Рівне
  • Ім'я: Ілля
  • Моє авто: Kia Cerato 1.6 EX
Полетів стартер, думаю що краще робити везти на ремонт чи купити б/у, ціна б/у 300 грн. Хто підскаже!

Offline Uksss

  • H-F Team, Фідель Caster
  • Solid Group
  • Повідомлень: 4771
  • Стать: Чоловіча
  • Звідки: Ровно(Юбилейный)
  • Ім'я: Ярослав
  • Моє авто: Grand Scenic 2
Хто підскаже!
Однозначно вези к ребятам.Они скажут.
А вообще у тебя будет отремонтированный твой стартер с какой-то гарантией, или бу-шный йух знает в каком состоянии.

Offline Mr.Cash

  • Повідомлень: 572
  • Стать: Чоловіча
  • Звідки: Рівне
  • Ім'я: Ілля
  • Моє авто: Kia Cerato 1.6 EX
Uksss, Можливо ти і правий, просто дуже потрібна машина і як завжди хотілось би зробити поскоріше!

Offline SSS

  • Повідомлень: 2044
  • Стать: Чоловіча
  • Звідки: Рівне
  • Ім'я: Саша
  • Моє авто: BMW 523i E39
Полетів стартер, думаю що краще робити везти на ремонт чи купити б/у, ціна б/у 300 грн. Хто підскаже!
Що за стартер, знятий з машини чи ні (зняття і установка стоїть грошей) Але в любому випадку якщо він у тебе знятий, завези хлопцям, як будеш на місці набери мене 0960410226 - Саша, і я скажу щоб тобі його подивилися вже і сказали ціну ремонту, займе 15 хв. Відповідь на своє запитання будеш знати не відходячи від каси  :biggrin:


А взагалі щодо ремонту чи б\у питання двохзначне, якщо зробив ремонт, то маєш повністю робочий агрегат, ще із гарантією на 1 рік, а на б\у на шротах гарантія 10 днів і невідомо в якому він реально стані, тобто абсолютно ймовірно сидіти на 11-тий день над двома стартерами і думати якого дешевше відремонтувати, а саме обідно буде коли дешевше старого.
          Отже моя порада, завези хай хлопці подивляться і тобі дадуть однозначно кваліфіковану відповідь, попадеш максимум на дорогу

Offline TIMIKUS

  • Повідомлень: 5309
  • Стать: Чоловіча
  • Звідки: Київ
  • Ім'я: Ігор
нужно вам завести свои старые генератор со стартером. Что-то там негаразды с ними.

 


Наші партнери